Uw eigen developer doorlopend beschikbaar

We adviseren bij het ontwikkelen van een nieuwe webshop altijd te werken met twee lijsten. Een voor een basis systeem waarbij men zich beperkt tot de musthaves in eerste instantie. De secundaire wensen zetten we op de tweede lijst en worden dan daarna ingebouwd.

Zo hoeft u niet alle wensen en details op voorhand al te weten, de startkosten zijn lager en u heeft alle vrijheid om het te laten ontwikkelen zoals u wilt in de volgorde waarin u dat wilt. Uw inzicht kan veranderen als ondernemer en u moet kunnen schakelen. Het is eigenlijk onrealistisch om alles van tevoren precies te weten en uw voortschrijdend inzicht negeren waar u ongetwijfeld tegen aan loopt is ook vaak een slecht idee.

U krijgt toegang via Trello tot uw eigen takenlijst waarin u precies kan zien wat de (secundaire) takenlijst is, u ziet precies wat er elke week gedaan is met desgewenst vermelding van het aantal uren per taak. U kunt zelf de volgorde slepen en waar nodig de wensen uitbreiden of aanpassen.

Ook kunt u per punt zelf een punt specifieke feedback ingeven als deze nog niet precies naar uw smaak uitgevoerd is. Men heeft zo altijd de zekerheid van dat het gemaakt wordt zoals u dat wilt zonder tientallen e-mails of punten die vergeten worden.

Compleetshop is anders..

Hoe verhouden we ons tot de rest?

Vergelijk

Startkosten
Beschikbaarheid
Risico bij falen
 Programmeur
Marketing
Uurtarief
Programmeurs
Ervaring
Shopsysteem
Mogelijkheid tot POS
Orderpicken
Vooraadscannen
Wensen veranderen
Periodiek bezoek

compleetshop

Lage startkosten
Hoge beschikbaarheid
Laag bedrag
Directe toegang
Beschikbaar
<100
Alleen senior
20 jaar
Vrije keuze
Inhouse POS
Orderpick module
Voorraad app
Bij SLA geen probleem
Geen probleem

Gebruikelijk

Hoge startkosten
Fluctuerend
Hoog bedrag
Nee, Indirect
Meestal niet
>100-165
Mix medior senior
<20 jaar
Beperkte keuze
Meestal niet
Meestal niet
Nee
Nee offerte 1:1
Ongebruikelijk